“Ha egy könyvet igazán el akarsz olvasni, de még nem írták meg, akkor neked kell megírnod.”
Toni Morrison, Nobel-díjas író

2016. febr. 7.

A nagy firka kihívás

Elkezdtem rajzolni. A lehető legegyszerűbb fajtáját, a firkálást. Ez egyetlen vonalakból álló alakzatok rajzolása, színezése, árnyékolása. Nagyon alapvető vonalakból áll, a kisgyerekek is pont ugyanezeket rajzolják.
Természetesen a világháló tele van ezekkel az egyszerű, vagy bonyolult rajzokkal, színezőkkel. Én is ezért keveredtem ide, a gyereknek megtetszett egy kép és ki akarta színezni - én meg lerajzoltam. A másolást aztán folytattam adventkor, és készült egy színezőfüzet karácsonyra a családtagoknak. (Ezt tervezem posztolni, csak a képek digitalizálása még várat magára.

Pár hete pedig belefutottam a firka-kihívás nevű jelenségbe. Igaz, kicsit módosítottam ezen, mert a gyakorlat tesziba mestert és ehhez idő is kell. Eredetileg ezek napi aprócska feladatok. Szerintem egész éves kihívás lesz ebből, a másodiknál járok.



1) Szíves



2) A kézírás gyakorlása

0 comments:

Megjegyzés küldése