“Ha egy könyvet igazán el akarsz olvasni, de még nem írták meg, akkor neked kell megírnod.”
Toni Morrison, Nobel-díjas író

2016. dec. 31.

2016.

Befejeztem a 6 éve elkezdett italporos festéses posztokat. Az első négyet újra megjelentettem, és bemutattam a többit is. Gyapjú festés címkével mindegyik megtalálható.

Elkezdtem firkálgatni és ennek kapcsán a 2016. évem "A nagy firka kihívás" jegyében telt. Sokat tanulok, kutatok, igyekszem bemutatni mindazt, amit megtudtam. 2017-ben folyt.köv.

Bordó kardigán, sapka és csősál.

Zoknik:



Nyári topok:



Néhány kendő:

  • Narancssárga romantikus csipkekendő (Yes, yes shawl)
  • Pink nyári sál (Beseme duplán)
  • Tarkabarka csipkesál (Azsurnaja sal krjucskom)
  • Greenie sál
  • Pihe-puha téli kendő (folyamatban)

Babák a lányomnak:


Lakásszépítés:

  • Kötött ágytakaró (folyamatban)
  • Zoknifonalmaradékokból és fehér vékony fonalakból készülő patchwork kötött takaró  (folyamatban)
  • Kutyapárna a kutyának
  • hatszögmintás ágytakaró (folyamatban)
  • párnák a gyerekszobába (folyamatban)
  • Egy lábtámasz palackból 
  • A nappaliba a kiegészítőkre huzat (folyamatban)
  • (A külső fal szigetelése - ezt nem én csinálom azért...) 


És persze néhány javítgatás, félbehagyott dolgaim befejezése:

  • Az ovis zsák projekt (Ez mégsem volt annyira befejezetlen, túl hosszúra terveztem.

0 comments:

Megjegyzés küldése