“Ha egy könyvet igazán el akarsz olvasni, de még nem írták meg, akkor neked kell megírnod.”
Toni Morrison, Nobel-díjas író

2009. dec. 24.

Patchwork takaró

A takaró 20*20 cm nagyságú négyzetekből áll.
Rakosgatás
A színe alapja kész
Elő a fonalakkal!
Világot rajzolok: vitorláshajó
Budapesti család
Kiautó úton hazafelé
Egy szép nagy fa
Két cica
A nap és a hold
A hátoldala flanelből
A hímzések, rátétek, csak a színoldalán vannak, ezután béleltem, nem a megszokott módon, hanem 3,5 oldalát összevartam és beleraktam a vlies-t, majd kézzel lezártam a nyitott féloldalt. Elég nehéz volt beleegyengetni a bélést, de nem let rossz. A 20*20-as négyzetek csúcsaiban tüztem őket össze egyrészt, másrészt, kiemelendő a figurákat, a különféle alakzatokat is körbe öltögettem. Kézzel, mert egyrészt szeretek kézzel varrni, másrészt nem vagyok gyakorlott gépi tűző, a szabad-tűzésről nem is beszélve. Ráadásul plasztikusabbak a kézi tűzött takarók.

0 comments:

Megjegyzés küldése